اسپلیت ایران رادیاتور – شوفاژ ایران رادیاتور – اسپلیت گرین – سینا قانعی

خرید اسپلیت ایران رادیاتور و ویژگی های آن

حال که داریم به تابستان نزدیک می شویم، خرید اسپلیت هایی مانند اسپلیت ایران رادیاتور امری ضروری است. بیایید به ویژگی های این مدل از اسپلیت و ویژگی های شوفاژ ایران رادیاتور و اسپلیت گرین نیز نگاهی مختصر بیندازیم.

اسپلیت ایران رادیاتور

ظرفیت اسپلیت را بر اساس کف، میزان نور خورشید و عوامل دیگر انتخاب کنید

انتخاب ظرفیت اسپلیت به کف و میزان نور خورشیدی که وارد اتاق می شود نیز بستگی دارد. اگر در پنج طبقه بالا زندگی می کنید، مطمئن شوید که ظرفیت اسپلیت را حداقل 0.5 تن افزایش دهید تا خنک کننده موثر باشد.

 

اسپلیت یا پنجره ای : نوع اسپلیت را بر اساس اتاق و شرایط خود انتخاب کنید

کم و بیش، هر دو اسپلیت به یک اندازه موثر هستند. تفاوت عمده در قیمت و امکانات است. اسپلیت های پنجره ای مقرون به صرفه هستند و ویژگی های نسبتاً کمتری را ارائه می دهند. از سوی دیگر، اسپلیت های اسپلیت گران هستند و دارای ویژگی های زیادی مانند خواب بیشتر، خنک کننده توربو و غیره هستند. توجه داشته باشید که اسپلیت های اسپلیت را می توان در هر اتاقی نصب کرد. با این حال، برای ویندوز اسپلیت به یک پنجره با اندازه مناسب نیاز دارید که با ابعاد اسپلیت مطابقت داشته باشد.

 

همیشه با اسپلیت های اینورتر همراه باشید

خرید یک اینورتر اسپلیت به طور کلی ایده بهتری است زیرا به کاهش مصرف برق و افزایش راندمان بهتر کمک می کند.

 

فقط در صورت نیاز فیلترهای هوای اضافی را انتخاب کنید

تعداد کمی از اسپلیت دارای فیلترهای هوای اضافی مانند حذف بو، فیلترهای ضد باکتری و غیره هستند. توجه داشته باشید که سازندگان اسپلیت ممکن است برای این فیلترها حق بیمه دریافت کنند.

 

اسپلیت های هوشمند در مقابل اسپلیت های غیر هوشمند

اسپلیت های دارای Wi-Fi دارای چندین عملکرد اضافی مانند پشتیبانی از فرمان صوتی، زمان بندی، کنترل خودکار دمای هوا و غیره هستند. با این حال، اسپلیت های Wi-Fi نسبتا گران هستند و یک اسپلیت معمولی را می توان با استفاده از یک دوشاخه هوشمند ساده که حدود 800 تا 1000 روپیه هزینه دارد، به هوشمند تبدیل کرد.

 

اسپلیت را بر اساس سطح نویز انتخاب کنید

اگر خواب سبکی دارید یا به دنبال خرید اسپلیت برای اتاق کودک خود هستید، در نظر بگیرید که یک اسپلیت نسبتاً آرام یا حالتی که با حالت آرام یا حالت نسیم همراه است تهیه کنید. همچنین توجه داشته باشید که اسپلیت های پنجره نسبتاً بلندتر از اسپلیت های اسپلیت هستند.

 

شوفاژ ایران رادیاتور

وقتی نوبت به گرم کردن خانه می‌رسد، می‌خواهید مطمئن باشید که سرمایه‌گذاری محکمی انجام می‌دهید. دریافت نوع مناسب رادیاتور به این معنی است که به طور بالقوه می توانید در قبض انرژی صرفه جویی کنید، خانه خود را سریعتر گرم کنید و حتی یک رنگ تزئینی به خانه خود اضافه کنید.

 

اما قبل از اینکه تصمیم خود را بگیرید، چندین چیز وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد الزامات BTU، انواع رادیاتورها، روش های مختلف تغذیه آنها و نوع شیرهایی که ممکن است بر اساس آنچه در حال حاضر در خانه خود دارید، بدانید، توضیح خواهیم داد.

نوع اتاق همان چیزی است که سبک رادیاتور یا حوله نصب شده را تعیین می کند. برای اتاق های نشیمن، راهروها، آشپزخانه ها و غیره، به یک رادیاتور معمولی نیاز دارید، در حالی که برای حمام یا حمام، یک حوله معمولی است.

 

مقاله دیگر :   ساید چنل چیست؟ چگونه می توان آن را خریداری کرد؟

رنگ و سبک اتاق را در نظر بگیرید – آیا این یک فضای سنتی، مدرن یا معاصر است؟ رادیاتورهایی برای هر نوع اتاق، در رنگ ها و پرداخت های مختلف وجود دارد. آنها نباید سفید ساده باشند و نرده های حوله نباید کرومی باشند!

 

اگر رادیاتور را انتخاب می کنید، به این فکر کنید که آیا می خواهید افقی یا عمودی باشد. مزایا و معایب هر کدام را در بخش بعدی بررسی کنید.

 

فراموش نکنید که اندازه و خروجی BTU رادیاتور را در نظر بگیرید – داشتن یک رادیاتور خیره کننده که مناسب اتاق باشد اما در فضای موجود روی دیوار مناسب نباشد یا دارای خروجی BTU بسیار کم باشد، فایده ای ندارد. برای گرم کردن راحت اتاق

 

اگر به سادگی یک رادیاتور نصب شده در خانه خود را به روز می کنید، مراکز لوله رادیاتور جدید را در نظر بگیرید (فاصله بین دو ورودی که در آن آب وارد و خارج از رادیاتور می شود). اگر مرکز لوله های رادیاتور فعلی را با رادیاتور جدید مطابقت دهید، می توانید به سادگی آنها را بدون نیاز به تغییر مسیر لوله های مسی تعویض کنید، که می تواند در هزینه های گران قیمت لوله کشی صرفه جویی کند.

اسپلیت گرین

خرید یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی جدید برای خانه شما می تواند با تمام اطلاعات موجود دشوار باشد. ما همیشه سعی می کنیم با کمک به مشتریان خود در اتخاذ بهترین تصمیمات ممکن برای تهویه مطبوع خود، کار را برای مشتریان خود آسان کنیم. چه دستگاه شما از کار افتاده باشد و چه به تازگی قدیمی شده است، اینها تمام حقایقی است که باید قبل از خرید یک کولر گازی جدید برای خانه خود بدانید.

کارایی

 

کارایی سیستم توسط رتبه‌بندی‌های SEER، EER، HSPF و AFUE تعیین می‌شود و آن‌ها تحت تأثیر اجزا و طراحی سیستم قرار می‌گیرند. کارایی سیستم مهم است زیرا تعیین می کند که چقدر انرژی یا سوخت می تواند به سرمایش یا گرمایش خانه شما تبدیل شود.

سیستم های با راندمان بالا

اساساً هرچه سیستم شما کارآمدتر باشد، در مصرف انرژی و سپس خنک کردن یا گرم کردن خانه شما بهتر است. این واحدها بیشترین ارزش بلندمدت را برای سرمایه گذاری به شما می دهند. در درازمدت با کاهش هزینه های برق، پول خود را در واحد بازگردانید. کارآمدترین سیستم ها دارای فناوری سرعت متغیر هستند و می توانند با ترموستات، سرعت موتور و سرعت کمپرسور ارتباط برقرار کنند و می توان آنها را منطقه بندی کرد. این سیستم ها از کمترین انرژی لازم برای تامین دمای ترموستات شما استفاده می کنند.

وب سایت معتبر که در این زمینه فعالیت می کند، وب سایت hc4s.shop است که برای خرید این موارد می توانید به آنجا مراجعه کنید.