خرید دوربین عکاسی سونی

 

سونی در سال 1946 با نام Tokyo Tsushin Kogyu تاسیس شد و تجهیزات ارتباطی تولید می کند. این شرکت در سال 1950 گیره های کاغذی را با نام تجاری سونی تولید کرد و سپس در سال 1958 به سونی تبدیل شد.

سونی روی ضبط کننده های مغناطیسی و نیمه هادی، گرامافون و تلویزیون ها تمرکز دارد. در سال 1975، سونی یک دستگاه VCR نیم اینچی Betamax را به مشتریان خود معرفی کرد و در سال 1984، یک دستگاه پخش سی دی قابل حمل به نام Diskman.

به عنوان دوربین یا پل SLR: این دوربین ها ظاهری مدرن و حرفه ای دارند و ویژگی های یک دوربین کامپکت را دارند. یکی از معروف ترین محصولات این برند، سایبرشات سونی است. خرید دوربین sony به عنوان مثال، DSC-W830 دارای زوم اپتیکال، صفحه نمایش زاویه ای و سنسور 21 مگاپیکسلی است. یکی دیگر از مدل های زیبای این نوع دوربین ها مدل hx400v می باشد.

دوربین های بدون آینه: این نوع دوربین در بین عموم مردم کمتر مورد استقبال قرار می گیرد. اما بسیاری از عکاسان این مدل را برای خود انتخاب می کنند. سری آلفا سونی مانند سونی a7r در نوع خود بهترین هستند. ظاهر سبک، جمع و جور و سنسور 20 مگاپیکسلی این محصول را جذاب کرده است.

از دیگر محصولات برند سونی می توان به دوربین های DSLR، کامپکت و SLT اشاره کرد.

دوربین‌های غیر آینه‌ای مانند NEX-5T را ارائه می‌کند که از دوربینی با لنزهای قابل تعویض مانند DSLR استفاده می‌کند، اما هیچ آینه‌ای در داخل دوربین برای استفاده از منظره یاب اپتیکال وجود ندارد. avatasvir.com دوربین‌های DSLR کوچک‌تر و باریک‌تر از دوربین‌های سونی هستند. این دوربین ها دارای کیفیت تصویر خوب و بسیاری از ویژگی های پیشرفته هستند، البته نه به اندازه دوربین های DSLR.

محصولات سونی در زمینه لوازم جانبی عکس نیز بهترین هستند. دسته، فلاش خارجی، میکروفون، درپوش نور پس زمینه، فیلتر لنز و موارد دیگر. محصولات سونی ارائه شده در این مورد.

اما یکی از مهم ترین و پرفروش ترین محصولات سونی دوربین کامپکت سونی است. باید بگوییم که بهترین محصولات دوربین خانگی در دست سونی است.

دوربین کامپکت سونی دارای پیشوند تصویربرداری شبکه است.

در تولید دوربین های کامپکت و فوق عریض، دوربین های سونی با بسیاری از مدل های DSLR کانن و نیکون رقابت می کنند.

سونی تصاویر داخلی و شبکه ای متفاوتی را با کیت های مختلف ارائه می دهد. مدل های فوق نازک حدود 300-400 دلار قیمت دارند. برخی از مدل های بزرگتر دارای وضوح بالاتر و لنزهای بزرگتر هستند و این مدل های پیشرفته بین 250 تا 500 دلار قیمت دارند. مدل های دیگر ارزان تر هستند و قیمتی بین 125 تا 250 دلار دارند. بسیاری از مدل‌های سایبر شات در رنگ‌های مختلف موجود هستند و انتخاب گسترده‌ای را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.  mesbahrc.ir با این حال، سونی تقریباً به طور کامل از بخش دوربین های دیجیتال خارج شده است، بنابراین اگر می خواهید یک مدل سونی در این بخش تهیه کنید، ممکن است بخواهید به دنبال مدل های قدیمی تر باشید.

مقاله دیگر :   سیستم همکاری در فروش وبکو مارکت

اگر به دوربین خانگی و مسافرتی نیاز دارید که هم عکس‌های باکیفیت و هم فیلم‌های باکیفیت می‌گیرد، خرید یک دوربین کامپکت سونی بهترین پیشنهادی است که می‌توانیم ارائه دهیم. .

به نظر می رسد سونی به زودی تبدیل به بهترین شرکت دوربین خواهد شد. در حال حاضر خرید دوربین های کانن و نیکون بیشتر از خرید دوربین های سونی است اما این فاصله به سرعت در حال از بین رفتن است. فناوری دوربین های بدون آینه آینده دوربین ها را شکل می دهد و دوربین های سونی پیشرفت های چشمگیری در این فناوری داشته اند.

بیایید در مورد تفاوت بین دوربین های بدون آینه و بدون آینه صحبت کنیم. دوربین‌های SLR قدیمی‌تر از دوربین‌های SLR، به جای منظره یاب نوری، یک منظره یاب نوری دارند که داده‌ها را مستقیماً از سنسور می‌خواند و سنسور را تا زمانی که دکمه شاتر فشار داده شود قفل می‌کند.

برخی از مدل های کامپکت سونی حتی به فیلمبرداری 4k برای بهترین کیفیت و وضوح تصویر مجهز هستند.

دوربین‌های کامپکت سونی نسبت به سایر دوربین‌های این برند مانند دوربین‌های بدون آینه و حتی دوربین‌های DSLR ارزان‌تر هستند.

با خرید دوربین خانگی سونی می توانید با هزینه کمتر کیفیت را به دوربین های حرفه ای نزدیک کنید.

خرید دوربین سونی برای علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری که تازه شروع کرده اند و می خواهند در آینده حرفه ای شوند نیز عالی است.

این دوربین ها درک بهتری از گرفتن عکس و فیلم به شما می دهند و بعداً می توانید با خرید یک دوربین بدون آینه یا DSLR، کنترل بیشتری روی دوربین به دست آورید و عکس ها و فیلم های خود را به خوبی ببینید.