چگونه یک تلویزیون معمولی را هوشمند کنیم؟

برای تبدیل یک تلویزیون معمولی به هوشمند راههای مختلفی رو به روی ماست که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به استفاده از ChromeCast، Apple TV، Xiaomi Mi Box 4K، Amazon TV و… اشاره کرد. امروزه تقریبا تمامی تلویزیون‌هایی که به فروش می‌رسند فناوری هوشمند دارند. اما گاهی اوقات افراد از تلویزیون‌هایی با قابلیت‌هایی کمتر از نمونه‌های امروزی بهره‌مند هستند. این افراد به دلایل مختلف ممکن است تصمیم به خرید تلویزیون جدید نداشته باشند. درچنین شرایطی سوال چگونه یک تلویزیون معمولی را هوشمند کنیم؟ برایشان مطرح می‌شود. مجله اینترنتی آسمونی در این مطلب به یاری شما آمده است. در ادامه مهم‌ترین راه‌ها برای این انجام این کار را خدمت شما خواهیم گفت.

راهکارهایی برای تبدیل تلویزیون معمولی به سیستم هوشمند

به کمک چند روش اصلی می‌توان تلویزیون‌های قدیمی‌تر را به سیستم‌هایی هوشمند‌تر تبدیل کرد. به طوری که با استفاده از آن‌ها سری به دنیای استریمینگ و پلتفرم‌هایی مانند Youtube و… زد. با ما همراه باشید.

تلویزیون خود را تبدیل به دستگاه هوشمند اندرویدی کنید!

برای این کار نیاز است که از فناوری Chromecast و یا Android Tv استفاده کنید. این روش برای خانواده‌هایی مناسب است که از محصولات اندرویدی؛ مانند تبلت و یا تلفن‌های همراه دارای این سیستم عامل استفاده می‌کنند. این محصولات مبتنی بر فناوری Google Case هستند. به همین دلیل می‌توانید به راحتی با استفاده از آن‌ها به کمک پلتفرم‌های مختلفی نظیر نتفیلیکس، اقدام به پخش فیلم و موسیقی کنید. برای بکارگیری فناوری کروم کست روی تلویزیون خود، تنها کافی است از کابل HDMI استفاده کنید.

برای تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند از Xiaomi Mi Box 4K استفاده کنید.

این روش برای افرادی مناسب است که به دنبال استفاده از فناوری ارزان قیمت هستند. علی رغم قیمت مناسبی که این محصول دارد، طیفی از قابلیت‌ها را داراست، که فقط در نمونه‌های گران‌تر دیده می‌شوند. این محصول از فناوری Google Assistant بهره‌مند است. به همین دلیل می‌توانید از طریق آن اقدام به پخش آنلاین موسیقی و ویدیو کنید. حتی امکان اتصال به گوگل پلی هم فراهم بوده و می‌توانید از نرم‌افزار‌های این پلتفرم هم استفاده کنید.

مقاله دیگر :   لیست گیم سرور های ایرانی در سایت گیم فور

به سراغ Apple TV بروید.

این محصول برای خانواده‌هایی که از گوشی‌های آیفون و یا محصولاتی نظیر آیپد استفاده می‌کنند، مناسب است. اما این را بدانید که از نظر قیمت موردپسند هرکسی نیست. به طوری که قیمت آن حدود ۴ برابر نسبت به محصولات اندرویدی بیشتر است. اما سرعت بالا و عملکرد مناسب آن، تقریبا هرکاربری را برای پرداخت هزینه­اش راضی میکند.