جالب ترین دوچرخه های برقی

 

حالی که آلیاژهای سبک وزن 19 اینچی در لاستیک آزمایشی چسبنده لاغر پیچیده شده اند. قیمت ها از 8070 پوند برای خریداران بریتانیایی و 8970 دلار برای خریداران در ایالات متحده شروع می شود.

Zero FX که یک لاستیک همه کاره عالی در نظر گرفته می شود، مجهز به لاستیک های پیرلی اسکورپیون MT90 AT است که به سوارکاران اجازه می دهد تا در زمین های کوهستانی شعله ور شوند، روی صخره ها بخزند و زانو خود را روی برخی از آسفالت های پیچ در پیچ بیاندازند.

این موتور توسط یک موتور الکتریکی بدون جاروبک هدایت می شود که 44 اسب بخار قدرت و 78 پوند فوت تولید می کند در حالی که باتری 7.2 کیلووات ساعتی می تواند تا 90 مایل برد داشته باشد. قاب آلومینیومی انعطاف پذیر اما سفت و سخت به این معنی است که ZF 7.2 وزنی معادل 131 کیلوگرم دارد و به دوچرخه اجازه می دهد در برخی از زمین های سخت پرتاب شود.

لوازم الکترونیکی آنبرد شامل گزینه ای برای اتصال تلفن همراه به داشبورد برای پیکربندی عملکرد دوچرخه از طریق برنامه موبایل Zero Motorcycles است. ZF 7.2 در بریتانیا 11935 پوند یا در ایالات متحده 12995 دلار قیمت دارد.

KTM Freeride E-XC

E-XC از رنگ های نمادین KTM استفاده می کند، روی آلیاژهای 18 اینچی با لاستیک های درشت سوار می شود و 24 اسب بخار قدرت و 31 پوند فوت تولید می کند. فریم آن سفتی و پایداری را برای پرش های بلند فراهم می کند و در وزن کلی 110 کیلوگرمی دوچرخه کمک بسیار کمی دارد.

سه حالت مختلف رانندگی برای مبتدیان تا سوارکاران باتجربه با حالت دومی عملکرد کامل را ارائه می دهد، در حالی که حالت مبتدی تقریباً مانند یک ۱۲۵ چهار زمانه و نسبتاً ملایم است.

بسته به سبک سواری، برد بین ۲۰ تا ۳۰ مایل است و شارژ از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد حدود یک ساعت و ۵۰ دقیقه طول می کشد. خریداران بریتانیایی می توانند آن را با قیمت ۱۱۳۷۰ پوند داشته باشند در حالی که خریداران آمریکایی می توانند آن را با قیمت ۱۱۲۹۹ دلار خریداری کنند.

در حالی که سگوی بیشتر به خاطر حمل و نقل های دو چرخش معروف است، دوچرخه خاکی X260 آن با قاب اسکلت بیرونی و روکش سیاه و قرمز ظاهری چشمگیر دارد. اگرچه قدرت 6.7 اسب بخاری ممکن است زیاد به نظر نرسد، موتور الکتریکی 184 پوند فوت تولید می کند و تنها 99 کیلوگرم وزن دارد (44 کیلوگرم بدون باتری و 55 کیلوگرم وزن باتری).

بسته باتری 3.9 کیلووات ساعتی قابل تعویض، مسافتی معادل 75 مایل را ارائه می دهد و شارژ سریع از 0 درصد تا کامل، تنها چهار ساعت طول می کشد. X260 برای خریداران بریتانیایی فقط 4999 دلار یا 3922 پوند قیمت دارد.

DTRe با تمام ملزومات دوچرخه خاکی همراه است: چنگال جلو و شوک عقب Öhlins، چارچوب فولادی لوله، ترمزهای Beringer، موتور هوا خنک و تایرهای دانلوپ 19 اینچی. موتور 11000 واتی 15 اسب بخار قدرت و 192 پوند فوت تولید می کند که دوچرخه 101 کیلوگرمی را به حداکثر سرعت 59 مایل در ساعت می رساند. بسته باتری 2.7 کیلووات ساعتی آن از 0 تا 100 درصد در 70 دقیقه از یک شارژر 3 کیلوواتی شارژ می شود و 62 مایل لذت آفرود را به شما باز می گرداند.

جالب تر این است که اگرچه توسط یک شرکت بلژیکی ساخته شده است، نام Trevor از TVR گرفته شده است و خریداران می توانند ظاهری کاملاً آفرود یا جاده ای داشته باشند. قیمت ها از 11295 پوند یا 14099 دلار برای بازار ایالات متحده شروع می شود.

با وزن تنها ۵۶ کیلوگرم و با تولید موتور الکتریکی ۱۸۴ پوند فوت، نام لایت بی کاملاً مناسب این دوچرخه خاکی است. خریداران همچنین می توانند سه رنگ را انتخاب کنند: مشکی با رنگ سبز، نقره ای با رنگ سبز یا آبی با رنگ سفید.

ال جی وی ۳۰ با پشتیبانی از هوش مصنوعی ماه آینده معرفی خواهد شد – فناوری

باتری قابل جابجایی ۶۰ ولتی ۳۲ آمپر ساعتی سه تا چهار ساعت طول می کشد تا از حالت خالی شارژ شود، ۶۲ مایل برد دارد و در حالت ورزش، باتری را بازسازی می کند.

شاخک جلو اجازه می دهد تا ۲۰۰ میلی متر و سیستم تعلیق عقب ۲۱۰ میلی متر سفر را ارائه می دهد در حالی که لاستیک های لاغر ۱۹ اینچی چسبندگی زیادی بر روی سطوح ناهموار ایجاد می کنند. سواران بریتانیایی می توانند یکی را با قیمت ۴۶۹۵ پوند داشته باشند در حالی که سواران آمریکایی می توانند آن را با قیمت ۴۵۶۸ دلار داشته باشند

مقاله دیگر :   مقایسه و بررسی کامل کتری برقی و سماور برقی از نظر کاربرد و ویژگی ها

Razor Dirt Rocket MX350

این برای علاقه مندان جوان تر طراحی شده است، و در حالی که MX350 ممکن است بزرگ ترین پرش ها یا گل آلودترین زمین ها را انجام ندهد، لاستیک های کوچک 12 اینچی، قاب کوچک و پلاک شماره پنج که در جلو چسبانده شده اند، به سادگی آن را خنک می کنند.

به لطف موتور 240 ولتی و باتری اسید سرب قابل شارژ 24 ولتی، MX350 زنجیردار سرعت 14 مایل در ساعت را انجام می دهد و 30 دقیقه استفاده مداوم را ارائه می دهد. با این حال، 12 ساعت طول می کشد تا شارژ شود. آنها را می توان فقط با 297 پوند یا 399 دلار تحویل گرفت.

اگرچه اندرو مدتی است که عرضه شده است، تاسیتا جدیدترین لباس را با یک شاسی جدید تجهیز کرده است و می توان آن را با بدنه ای از جنس فایبرگلاس یا کولار کربنی استفاده کرد. دوشاخه هیدرولیک جلو امکان سفر ۳۰۰ میلی متری را فراهم می کند در حالی که سیستم تعلیق عقب ۲۸۰ میلی متر را می دهد – چرخ جلو ۲۱ اینچ و عقب ۱۸ اینچ است.

سواران می توانند حالت های مختلفی را انتخاب کنند: Eco+، Eco، Turismo و Sport در حالی که گیربکس پنج سرعت ارائه می دهد و به یک کلاچ هیدرولیک متصل می شود.

خریداران گزینه ای از دو دوچرخه دارند: Enduro T (36 اسب بخار و 44 پوند فوت) و اندورو R کمی گران تر (45 اسب بخار و 63 پوند فوت). هر دو دوچرخه دارای باتری 8.61 کیلووات ساعتی با برد 66 مایل هستند و در 45 دقیقه با 6.8 کیلووات یا 150 دقیقه با 2.2 کیلووات شارژ می شوند. قیمت ها برای خریداران بریتانیایی از 11915 پوند شروع می شود، کسانی که در ایالات متحده هستند باید حدود 18090 دلار بپردازند تا یکی از آنها وارد شود.

یکی دیگر از دوچرخه های خاکی که برای سنین بین 6 تا 12 سال طراحی شده است، Cross Hero با پایه پایه، لاستیک های کندا و ترمزهای دریل، تمام ظاهر دوچرخه های بزرگسال را دارد. این موتور از ضربه گیر دوچرخه کوهستان و دوشاخه تعلیق 50 میلی متری در جلو استفاده می کند در حالی که موتور الکتریکی 4 اسب بخار قدرت تولید می کند که حداکثر سرعت 17 مایل در ساعت را ارائه می دهد.

همچنین به یک سوئیچ کش برای ایمنی کودک تعبیه شده است که در صورت کشیده شدن، موتور را جدا می کند. خریداران می توانند شارژ ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولتی را انتخاب کنند که ظرف ۶ ساعت از حالت خالی به پر شارژ می شود و حدود دو ساعت لذت خارج از جاده را به ارمغان می آورد. قیمت ها از ۲۷۱۸ دلار یا ۲۰۱۰ پوند برای خریداران بریتانیایی شروع می شود.

Escape مجهز به آلیاژهای آزمایشی 21 اینچی و عقب 18 اینچی است که در لاستیک میشلین X11 پیچیده شده است، در حالی که تعلیق مسافرتی 175 میلی متر در جلو و 170 میلی متر در عقب رتبه بندی شده است. وزن آن فقط 83 کیلوگرم است و موتور آن به حداکثر قدرت 15 اسب بخار و 442 پوند فوت می رسد که حداکثر سرعت آن 43 مایل در ساعت است. باتری 2.6 کیلووات ساعتی آن حداکثر برد 38 مایل را فراهم می کند و شارژ آن حدود سه ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.

سواران همچنین به کنترل کشش و سیستم ضد معکوس دسترسی خواهند داشت که از عقب رفتن چرخ عقب در شرایط سخت جلوگیری می کند. Escape برای کسانی که در ایالات متحده خرید می کنند 9799 پوند یا 10299 دلار هزینه دارد.

دوچرخه برقی وینتیج اسکرامبلر S