معرفی گران ترین محله های تورنتو

وقتی صحبت از زندگی در تورنتو به میان می آید، نمی توان انکار کرد که برخی از جیب ها در این شهر مقرون به صرفه تر از بقیه هستند. با این حال، به دلیل رشد فوق العاده قیمت مسکن در چند سال گذشته، بزرگترین شهر کانادا اکنون به عنوان یکی از گران ترین شهرهای جهان شناخته شده است.

همانطور که گفته شد، البته برخی از جیب ها در شهر وجود دارند که گرانتر از سایرین هستند و همانطور که می توانید تصور کنید، هزینه خانه ها از محله ای به محله دیگر بسیار متفاوت است.

اگر کنجکاو هستید که کدام یک از 144 محله های تورنتو گران‌ترین محله‌ها هستند، اسکات اینگرام، مشاور املاک و حسابدار رسمی تورنتو، با بررسی میانگین قیمت‌های خانه‌های مستقل به تفکیک محله برای تمام سال 2020، کمی جستجو کرده و متوجه شده است که این جیب‌های گران دقیقا کجا هستند.

اینگرام گفت 15 محله با بالاترین میانگین قیمت فروش در سال 2020 وجود دارد که مناطق مرکزی بر این لیست غالب هستند.

Kingsway South، Banbury-Don Mills و Yonge-Eglinton جدید در فهرست امسال قرار دارند، در حالی که Trinity-Bellwoods، Playter Estates-Danforth و Edenbridge-Humber Valley از 15 رتبه برتر حذف شده اند.

در مورد Trinity-Bellwoods و Playter Estates-Danforth، اینگرام می‌گوید که این مکان‌ها مکان‌های تراکنش کم هستند، بنابراین احتمالاً چند تراکنش گران قیمت آن را در سال گذشته مطرح کرده‌اند.

اینگرام گفت: «از 136 محله با حداقل یک فروش مجزا در سال 2020، 107 محله اکنون به طور متوسط بیش از 1 میلیون دلار قیمت دارند، یا اگر ترجیح می دهید، تنها 29 محله زیر 1 میلیون دلار باقی مانده است.»

این 15 محله گران قیمت تورنتو است:

محله Bridle Path -سانی بروک-یورک میلز

جنگل تپه جنوبی

پارک روزدیل مور

محله Casa Loma تورنتو

سنت اندرو-ویندفیلدز

یونگ-سنت کلر

ضمیمه

لارنس پارک جنوبی

بدفورد پارک-نورتاون

جنگل تپه شمالی

Kingsway South

لیساید

ویلودیل شرق

بنبری-دان میلز

یونگ-اگلینتون

برای سال 2020، مسیر پرافتخار تورنتو تاج «گران‌ترین محله» خود را حفظ کرد. اینگرام می‌گوید برای هر سالی که در این فهرست قرار گرفته است (از سال 2016)، این محله همیشه در صدر قرار دارد و Forest Hill South در رتبه دوم قرار دارد.

اینگرام می‌گوید که میانگین قیمت در Bridle Path-Sunnybrook-York Mills (BPSYM) مانند سال 2017 دوباره به مرز 5 میلیون دلار رسید. چهار مورد از 12 فروش در شهر در سال گذشته که بالای 10 میلیون دلار بود و همچنین به ثبت رسید. گران ترین فروش با 23 میلیون دلار

مقاله دیگر :   با خفن ترین اپلیکیشن های حسابداری آشنا شوید

به همین دلیل، می‌توانید ببینید که چگونه این فروش‌ها میانگین را افزایش می‌دهند. میانگین قیمت فروش جدا شده «فقط» 4,345,000 دلار بود (از میانگین 4.3 میلیون دلار در سال 2019).

در مورد میانگین قیمت یک خانه مستقل در BPSYM در سال 2020، اینگرام گفت که یک خانه 2+2 خوابه و 4 حمام در زمینی به ابعاد 80 در 130 اینچ به قیمت 20,000 دلار از قیمت متوسط 5,104,000 دلار منطقه فروخته می شود.

این فهرست آن را به عنوان یک “خانه سفارشی خیره کننده معماری” با “کیفیت برتر و توجه به جزئیات” معرفی می کند. در سال 2010 ساخته شده است. در گوشه ای واقع شده است.

اگر کنجکاو هستید که ارزان‌ترین محله‌ها کدامند، اینگرام گفت که کوه دنیس در صدر فهرست قرار دارد.

جالب است که به گذشته نگاه کنیم و ببینیم که در سال 2015 تعداد محله‌هایی با خانه‌های مجزا به طور متوسط 750 هزار دلار یا کمتر (54) تقریباً به تعداد محله‌های میلیون دلاری (52) بود. اکنون با جهش کوه دنیس از 653 هزار دلار به 780 هزار دلار در سال گذشته، هیچ محله ای کمتر از 750 هزار دلار وجود ندارد.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر تعداد محله های بیش از 2 میلیون دلار (32) بیشتر از محله های زیر 1 میلیون دلار (29) است.

با توجه به اینکه انتظار می رود قیمت خانه در منطقه تورنتو 11 درصد افزایش یابد و به 1,035,000 دلار در سه ماهه چهارم سال 2021 برسد، جالب است که ببینیم چگونه این میانگین قیمت را در محله های مختلف تورنتو افزایش می دهد و شاید شاهد یک قیمت جدید باشیم. این منطقه در سال 2021 به لیست اینگرام راه پیدا می کند.