لوکس‌ترین آپارتمان‌های فرشته را روی دیوار ببینید

خیابون فرشته یا خیابون شهید مرتضی فاضی مقدم از سطح‌بالاترین خیابون‌های شهر تهرانه. این خیابون در منطقه یه شهرداری و در شمال تهران واقع شده و خود بخشی از محله‌ی الهیه‌ است. در واقع خیابون فرشته شناخته‌شده‌ترین و گران‌ترین خیابون محله‌ی الهیه س. سری از خیابون فرشته (از غرب) در خیابون ولی‌عصر بعد از چهارراه پارک‌ایشون و سر دیگه اون به پل رومی منتهی می‌شه. خونه‌ های این محله بسیار چشم‌گیر هستن. محاله که کسی از این خیابون عبور کنه و عاشق ابهت اونا نشه و یا آرزوی خرید آپارتمون لوکس فرشته رو از سر نگذراند. تعدادی از رویایی‌ترین برج‌ها و پنت‌هاوس‌های ایران در این محله ساخته شده‌ان.متوسط متراژ خونه‌ های فرشته بالاست؛‌ البته آپارتمون‌های زیر صد متر هم در این محله خیلی راحت پیدا می‌شن.

 

دسترسی و امکانات محله

 

ساکنان فرشته به مراکز خرید سام سنتر، بوتیک مال ملل، رویال نشانی، فرشته، مدرن الهیه و البته پالادیوم در زعفرانیه دسترسی دارن. با کمی رانندگی هم می‌تونن به میدون تجریش برسن، هم اینکه که در این خیابون سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید کوچیک هم وجود دارن. اول خیابون هم یه هایپرمارکت بزرگ هست.
در همون اول خیابون می‌تونید مسجد، کلینیک و یه داروخونه هم پیدا کنین. در تموم مراکز خریدی که نام بردیم می‌تونید سراغ بهترین رستوران‌ها و کافه‌های تهران رو بگیرین. چیزی که به عنوان امکانات محله از خیابون فرشته توقع دارین، همه در دسترس شمان. هم اینکه که اگه از رستوران‌ها و مراکز خرید فرشته خسته شدید، می‌تونید در دور و بر محل مکان‌های هیجان‌انگیز بیشتری رو کشف کنین. این خیابون معمولا شلوغه و جای پارک نداره. کوچه‌ها تنگ و معمولا یه طرفه هستن و اگه خودروی گران‌قیمتی دارین، باید حسابی از اون مراقبت کنین. اندازه ترافیک مجله در روز بیشتره، چون چندین ساختمون اداری و مرکز خرید بزرگ در این محله قرار دارن. دلیل بی نظمی کوچه وجود باغات در این منطقه بوده.
در واقع این محله قبلا به صورت خونه باغ بوده؛ کم کم ساخت خونه در اون شروع شد و به خاطر همین کوچه‌های خیابون فرشته نظم و شکل هندسی مرتبی ندارن. خوش آب و هوایی محله‌ی فرشته بازم به قوت خود باقیه. این محله میزبان دیپلمات‌ها و باغ سفارت‌های چندین کشور هم هست و خیلی از افراد سرشناس و مرفه جامعه در اون سکونت دارن. این خیابون به اتوبان‌های بالاترین جایگاه، نیایش و خیابون‌های شریعتی، جردن، تجریش، قیطریه و … دسترسی داره.

مقاله دیگر :   بزرگ ترین نقطه ضعف جنگنده فوق پیشرفته F-35 که آن را آسیب پذیر می‌کند چیست؟

قیمت خونه در فرشته

تا همین یه سال قبل متوسط قیمت خونه‌ی زیر ده سال ساخت، در فرشته واسه هر متر حدود ۲۰ میلیون تومن بود، اما همزمان با موج زیاد شدن قیمت‌ها، سکونت در خیابون فرشته بیشتر و بیشتر به رویاها ملحق شد.
الان با در نظر گرفتن قیمت‌ها پیشنهادی روی سایت دیوار، قیمت آپارتمون لوکس فرشته که روف‌گاردن، استخر، پارکینگ، باشگاه، سالن ماساژ، سالن بولینگ، سینما و بقیه امکانات لوکس رو داره، حدود متری ۵۰ الی ۶۰ میلیونه. البته به شرطی که سند قانونی و معتبر اون آماده باشه. بقیه قیمت‌ها از این مبلغ پایین‌تر هستن. مثلا حتی آپارتمون با قیمت متری ۲۵ میلیون تومن هم در بین آگهی دیده می‌شه، که معمولا هیچ امکانات لوکسی ندارن و قدیمی‌ سازند. واسه اینکه آپارتمون دلخواهتون رو در منطقه‌ی الهیه پیدا کنین، همین حالا سری به دیوار بزنین.