۲۷ فیلم پاییز امسال که نباید از دست داد (بخش سوم و پایانی)

، نگاهی خلاصه به تعدادی از فیلمایی داشتیم که می تونه توجه خیلی از منتقدین و کارشناسان سینمایی رو به خود جلب کنه.
فیلمایی مثل “Sully”، “Snowden “، “The Magnificent Seven” و “The Birth of a Nation” که نوید بخش روزهایی خوب در فصل جشنواره های بین المللی مخصوصا اسکار میشه.

در این مطلب بخش سوم و پایانی این فهرست رو مورد آزمایش قرار می دیم:

“The Girl on the Train”

امیلی بلانت که واسه بازی در فیلم “Sicario” با تشویق بسیاری مواجه شد، در این فیلم نقش زنی رو بازی می کنه که تازگیا از همسر خود جد شده و در کش مکش عقل و احساس، درگیر پرونده گم شدن فردی می شه که فضای ذهنی اونو بطور کل تغییر میده.

این فیلم از رمان پرفروشی با همین نام اقتباس شده.

“Mascots”

کریستوفر گست که قبل از این اونو بخاطر کمدیای موفقی مثل “Waiting For Guffman” و  “Best In Show” می شناختیم، تازگیا با این فیلم داستانی تونسته کمی به روزای بالاترین درجه خود برگرده.

درون مایه اصلی فیلم “Mascots” داستان افرادیه که در داخل لباسهایی خاص به رقابت با همدیگه واسه تصرف جام طلا مشغولند.

“The Accountant”

بن افلک دیگه ستاره هالیوود پس از فیلم بت من این بار در فیلم “حسابدار” نقشی پیچیده رو بازی می کنه.
در حالیکه شبکه ای از مجرمان واسه سروسامان دادن به مشکلات مالی خود به سراغ افلک می رن، اون حتی پا رو از وضائف محول شده بالاتر گذارده و ماموریتای  هیجان انگیز رو رو دوش میگیره.

“In a Valley of Violence”

بسیاری تای وِست رو بخاطر کارگردانی فیلمایی در ژانر وحشت می شناسن اما اون اینبار با فیلم “در دره خشونت” داستانی خونین و البته باحال رو به تصویر میکشه که به گفته بعضی منقدین نصف اون مثل فیلم “John Wick” و نیمی دیگه مثل فیلم “Unforgiven” است.

ایثان هاک و جون تراوُلتا ستاره های اصلی این فیلم وسترن هستن.

مقاله دیگر :   لوکس‌ترین آپارتمان‌های فرشته را روی دیوار ببینید

“Jack Reacher: Never Go Back”

در نسخه دوم این فیلم، کامل کروز که قبلا افسر ارتش آمریکا بوده و حالا بیکار  و سرگردانه؛ خود رو در میان ماجراهایی غیر قابل حل می بینه که گویی تنها خود اون می تونه به اونا سروسامون دهد.

تیپ فیلمایی که کامل کروز شاید بهترین گزینه واسه محوریت در اوناس.

“A Monster Calls”

پسر بچه ای واسه مقابله با مریضی سخت مادرش از درختی بزرگ کمک میگیره. فیلمی بنظر دیدنی با بازی هنرمندانی بزرگ مثل لیام نیسِن، سیگوری ویوِر  و فلستی جونز ستاره فیلم”Rogue One” .

“The Eagle Huntress”

شکارچی عقاب محصول مغولستان رو مطمئنا باید یکی از مهیج ترین مستندای چند سال گذشته و پاییز امسال دونست.

این فیلم مستند، نشون دهنده داستان دختری ۱۳ ساله س که تلاش می کنه به اولین زن خونواده طی ۱۲ نسل گذشته تبدیل شه که تونسته عقاب شکار کنه.

ترانه ای بسیار قشنگتر هم در این فیلم هست.

“Inferno”

کامل هنکس در این فیلم دوباره در نقش رابرت لانگدون ظاهر می شه که قبل از این اونو در فیلم “The Da Vinci Code” بخاطر میاریم. نسخه جدید این سری فیلما پر از مفاهیم فتنه انگیز و باورهای اعتقادیه.

“Arrival”

امی ادامز دیگه ستاره برنده اسکار در این فیلم علمی تخیلی اجرای نقش می کنه؛ فیلمی که تا همین جا هم توجهات بسیاری رو به خود جلب کرده و ادامز رو به یکی از بختای اصلی جایزه بهترین هنرپیشه نقشه اصلی زن در اسکار پیش رو مبدل کرده.