بازیگران سریال شبکه مخفی زنان (+دانلود سریال) در لوین فیلم

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان (+دانلود سریال) در لوین فیلم

سریال شبکه مخفی زنان محصول سال 1401 به کارگردانی افشین هاشمی و نویسندگی محسن قرائی که به زودی قرار است این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر شود تا پیش از این این کارگردان بیشترین تجربه خود را در سینما و تلویزیون داشته حال قرار است با یک سریال پا به شبکه نمایش خانگی گذاشته است این اولین تجربه هاشمی می باشد تا پیش از این این کارگردان تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود ندارد.

سریال شبکه مخفی زنان داستان را در سال 1310 روایت می کند که نویسندگی سریال جدید افشین هاشمی بر عهده محسن قرائی است که او هم تا پیش از این تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را در روزمه کاری خود ندارد و تا پیش از این در سینما حضور داشته و توانسته در جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم های قصر شیرین و بی چیز شود حال درست که این دو کارگردان و نویسنده تجربه حضور در شبکه نمیاش خانگی را ندارد اما در سینما و تلویزیون موفقیت های بسیار را دارا می باشند.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

در شبکه مخفی زنان که نویسندگی محمد رحمانیان و محسن کرایی است، بازیگران مشهور و محبوبی چون سیامک انصاری، لیلا خاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دگان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، در نقش رولی امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد به ایفای نقش پرداخته اند. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

لیلا حاتمی، متولد نهم مهر 1351 در تهران پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود. اولین حضورش در سینما در نقش کودکی کمال الملک (در فیلم “کمال الملک” به کارگردانی پدرش علی حاتمی) بود. او برنده خرس نقره ای برای فیلم جدایی نادر از سیمین است.

باران کوثری ، باران کوثری 25 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار میباشد. بهترین بابای دنیا (1370) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی های بعدی وی تا سال 1380 به تمامی در فیلم های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

سیامک انصاری، بازیگر سینما و تئاتر متولد 12 مرداد ماه سال 1347 می باشد و 49 سال سن دارد. تحصیلات : وی فارغ‌ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت در بازیگری را از سال 73 با مجموعه دیدار آغاز نمود ولی با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و تا به حال هر اثری را که مدیری کارگردانی کرده است او در آن حضور داشته است و به نوعی میتوان گفت پای ثابت کارهای مهران مدیری است.

حمید فرخ نژاد در 28 فروردین ماه سال 1348 در آبادان متولد شد. او تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. فرخ نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال 1369 با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال 1378 بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی اش بود آغاز درخشش او در سینما به حساب می آید.

مقاله دیگر :   چه نکاتی برای تعمیر کولر آبی لازم است بدانیم؟

مهدی هاشمی، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 آذر 1325 در لنگرود متولد شد. مهدی هاشمی سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد و در این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال 48 در تئاتر آغاز کرد.همسر سابق او گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی از بازیگران مطرح کشور هستند.

ساعت و روز پخش سریال شبکه خفی زنان

این سریال بر اساس ساعت و روز پخش اولین قسمت از سریال شبکه مخفی زنان، هر هفته جمعه ساعت 12 در سایت لوین فیلم منتشر می شود. به دلیل پخش اینترنتی این سریال، پخش مجددی برای آن وجود ندارد و می توانید آن را به صورت آنلاین یا ذخیره شده در هر زمان تماشا کنید.

معرفی سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان (Women’s Secret Network) سریالی کمدی، درام و تاریخی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1400 است؛ فیلمنامه این سریال را نیز محمد رحمانیان براساس طرحی از محسن قرایی به رشته تحریر درآورده‌ است؛ شبکه مخفی زنان اولین حضور افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است؛ این مجموعه داستانی کمدی و سرگرم‌کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند؛ سریال شبکه مخفی زنان داستان شاه را در قرن چهاردهم شمسی با گسترش جنبش‌های حقوق زنان روایت می‌کند که درگیر ماجرایی طنز می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی را برایشان رقم می‌زند؛

بازگشت به ژانر کمدی

لیلا حاتمی در ژانر کمدی سابقه زیادی ندارد. فیلم «مربای شیرین» ساخته مرضیه برومند، «بی‌ پولی» اثر حمید نعمت‌ا… و «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، معدود تجربیات او در این ژانر هستند و البته نقش‌ هایی که این بازیگر در آن‌ ها بازی کرده شخصیت‌ های بامزه‌ و طنازی نیستند.

فیلم کمال تبریزی که آخرین حضور حاتمی در ژانر کمدی محسوب می‌ شود، اکران موفقی را تجربه نکرد و برخلاف انتظارات، فروش عجیب و غریبی نداشت. «ما همه با هم هستیم» جزو فیلم‌ های ضعیف لیلا حاتمی بود و با انتقاد منتقدان مواجه شد.

سریال «شبکه مخفی زنان» علاوه بر بازگشت حاتمی به نمایش خانگی، بازگشتی به ژانر کمدی پس از ۳ سال نیز به حساب می‌ آید. اگر او در این سریال نقش متفاوت و ویژه‌ ای را بازی کرده باشد، ممکن است شکست «ما همه با هم هستیم» را جبران کند و روی جدیدی از توانایی‌ اش را در بازیگری نشان خواهد داد، اما در این باره تردیدهای زیادی وجود دارد.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/