دکوری جلومبلی راهنمای انتخاب بهترین مدل ها

 

آیا می دانید چگونه دکوری جلو مبلی میز کنسول را تزئین کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این راهنمای گام به گام به شما ایده های زیادی برای جدول ورودی برای هر خانه، سبک یا فصلی می دهد!

این یک آموزش عالی است اگر شما بهترین کار را با مراحل تزئینی گام به گام و ملموس انجام دهید ایده هایی می خواهید که شما را تحت تأثیر قرار ندهند دوست دارید سبک و سلیقه خود را در دکوراسیون خود منعکس کنید بدون اینکه خفه شوید

به ایده های دکور میز کنسول دکوکاف ورودی ورودی نیاز دارید که مقرون به صرفه باشد عملکرد اصلی یک میز ورودی برای اهداف نمایش است زیرا اغلب در فضاهای برجسته خانه شما هستند. و لوازم جانبی روی میز ورودی و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر “وینیت” نامیده می شود.

اما این راهنما دکوری جلومبلی دکوری برای افرادی است، مانند من، که در زندگی روزمره از اصطلاح  دکوکاف  «وینیت» استفاده نمی‌کنند و فقط می‌خواهند یک چیدمان زیبا از لوازم جانبی داشته باشند که در کنار هم روی میز ورودیشان معنا پیدا کند. دکوراسیون خانه شما برای هیچ کس دیگری جز شما نیست. این باید لبخند را بر لبان شما بیاورد، شما را سرحال کند و حتی آنچه را که برایتان مهم است به شما یادآوری کند.

با این حال، دکوری جلومبلی تزئین یک کنسول یا میز ورودی می تواند یک کار دلهره آور باشد اگر گام های اساسی را برای کمک به ایجاد نمایشگری که دوست دکوکاف دارید روزانه به خانه بازگردید را ندانید!

تفاوت دکوری جلومبلی و میز ورودی چیست؟

اگر به تفاوت بین کنسول، میز ورودی و میز مبل فکر می کنید، هیچ تفاوتی وجود ندارد که همه آنها فقط میزهای نمایشی هستند و دستورالعمل های یکسانی برای هر دکوکاف کدام اعمال می شود. تنها تمایز این است که یک میز مبل معمولاً پشت مبل قرار دارد، یک میز ورودی اغلب در ورودی است و یک کنسول از نظر فنی میز روی دیوار است. دکوری برای جلو مبلی اما برای هدف این پست، من از این اصطلاحات به دکوری جلومبلی جای هم استفاده خواهم کرد.

چگونه میز جلومبلی ورودی را تزئین کنیم

مقاله دیگر :   نمایندگی شیرآلات ساختمانی شودر

سلب مسئولیت:  دکوری جلومبلی  یک قانون اصلی برای تزئین میز ورودی وجود دارد و در واقع دکوری برای جلو مبلی برای تمام تزئینات خانه به طور کلی اعمال می شود. هر دکور یا سبکی که دوست دارید بر هر توصیه دکوری که هر کسی به شما می‌دهد برتری دارد. به عبارت دکوکاف دیگر، این “قوانین” زیر فقط دستورالعمل هایی برای کمک هستند.

برای هر یک از این قوانین، احتمالاً می توانید یک جدول ورودی زیبا در Pinterest پیدا کنید که این قانون را نقض می کند. شما حرف آخر را در مورد آنچه که بهترین به نظر می رسد می گویید و این دستورالعمل ها برای کمک به شما در شروع کار اینجا هستند. این خانه شماست دکوکاف ، پس آنچه را که دوست دارید بپذیرید.

مرحله 1: جایی که میز کنسول را قرار دهید

هیچ قانون سخت و سریعی در مورد دکوری جلومبلی محل قرار دادن میز ورودی دکوری برای جلو مبلی در خانه وجود ندارد. من دوست دارم از آنها برای پر کردن فضاهای ناهنجار و خالی روی دیوارها استفاده کنم. (بعداً در پست، جزئیاتی در مورد نحوه تزئین میز ورودی جلوی پنجره و پشت مبل خواهم داد.)

همچنین، مهم است که توجه داشته دکوکاف باشید که یک میز کنسول می تواند هر نوع میز را مانند یک بوفه یا حتی یک کمد زیبا نمایش دهد. من حتی دیده ام که میزهای خیاطی و پیانو به خوبی میزهای ورودی کار می کنند.

مرحله 2: یک لنگر برای دکور میز ورودی خود انتخاب کنید

هر میز ورودی باید یک قطعه هنری، دکوری جلومبلی آینه یا حتی یک پنجره قدیمی بالای آن به عنوان نقطه کانونی یا لنگر داشته باشد. به قطعه لنگر خود به عنوان قاب خانه ای فکر کنید که همه چیز دیگر به آن مربوط می شود. عرض نقطه کانونی شما باید همیشه کمتر از عرض میز شما باشد.