طراحی فروشگاه جذاب با ویترین شیشه ای

طراحی فروشگاه جذابیت و کنجکاوی را در افراد برمی انگیزد. به این ترتیب مردم را برای بازدید از این مکان و خرید کالا یا دریافت خدمات جذب می کنند. یکی از راه های جذب مشتری و عابران به فروشگاه، استفاده از عناصری است که حس کنجکاوی افراد را تحریک می کند. در این حالت اکثر افراد جذب ویترین شیشه ای مغازه می شوند و اغلب تمایل دارند از داخل فروشگاه نیز دیدن کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه باید به فکر ارتقای عملیات و محل کار خود باشید. سرمایه گذاری ایده آل استفاده از ویترین شیشه ای است. نرده شیشه ای پله و پارتیشن اداری شیشه ای میتوانند در زیباسازی فضاهای مختلف کارآمد باشند.

ویترین های شیشه ای امکان ایجاد درب های تمام شیشه ای با اسکلت بسیار شکیل و زیبا و اتصالات کاملا سفت و محکم را فراهم می کنند. دستگیره های ویژه این ویترین ها کاملا انحصاری بنا به درخواست کارفرما بر روی تمامی چهارچوب درب های این سیستم قابل نصب می باشد. نوارهای آب بندی نصب شده بر روی پروفیل های چهارچوب درب باعث ایجاد هوابند و عایق صدا می شود که برای ورودی مغازه ها که نیاز به ایجاد محیطی آرام و دمای مطلوب دارند، مزیت بسیار مهمی است. ویترین های سرپوشیده مراکز خرید، دیوارهای شیشه ای مغازه ها و مغازه ها در نمای بیرونی ساختمان، دیوارهای شیشه ای در ورودی ساختمان ها و مجتمع های تجاری و اداری … کاربرد این محصول کاملا حرفه ای می باشد.

نرده شیشه ای پله

هر خانه ای برای افزایش ایمنی راه پله خود به یک نردبان نیاز دارد. البته در طراحی داخلی خانه علاوه بر ایمنی، زیبایی نیز بسیار مهم و بسیار موثر است. ما چندین نوع نرده داریم: نرده چوبی، نرده فلزی، نرده چوبی و نرده شیشه ای. یکی از محبوب ترین این نرده ها نرده شیشه ای است. این نرده ها یکی از شیک ترین و زیباترین انواع نرده ها هستند. نرده های استیل علاوه بر دوام و ایمن بودن، ظاهری بسیار جذاب به خانه شما می بخشد.از نظر هنری به لطف شفافیت شیشه، این محصول نسبت به سایر نرده ها (فلزی، چوبی، سنگی و …) نمای وسیع و جذاب تری را در مقابل چشمان ما ایجاد می کند.در دنیای امروزی شیشه کاربردهای زیادی دارد. یکی از رایج ترین کاربردهای شیشه، استفاده از آن در پنجره است. اما امروزه از شیشه در مکان های مختلفی مانند درب های شیشه ای، بالکن های شیشه ای، پارتیشن های ساختمانی و … استفاده می شود اما اخیرا با پیشرفت علم و فناوری بهره بیشتری از شیشه می برند. یکی از جدیدترین و مدرن ترین کاربردهای شیشه نرده شیشه ای است.

 

خود شیشه زیباست. حال تصور کنید که از آنها به عنوان یک عنصر طراحی استفاده می کنید. البته شیشه می تواند زیبایی هر محیط یا ساختمانی را افزایش دهد. به همین دلیل هر روز شاهد کاربردهای بی شماری از شیشه هستیم. اما یکی از جالب ترین و هوشمندانه ترین کاربردهای شیشه نرده های شیشه ای است. این ایده مورد حمایت همه طراحان قرار گرفت. هر خانه ای نیاز به یک نردبان برای افزایش امنیت و پله های خود دارد. البته در طراحی داخلی خانه علاوه بر ایمنی، زیبایی نیز بسیار مهم و بسیار موثر است.نرده های شیشه ای از شیشه سکوریت شده با ضخامت 8 تا 12 میلی متر و پایه های پروفیل آلومینیومی یا فولادی ساخته می شوند. این پروفیل ها با توجه به ارتفاع نرده در فواصل معینی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این شیشه ها در همان پروفیل ها قرار می گیرند و پایه ها با گیره های شیشه ای در پروفیل ها و در نهایت روکش آلومینیومی آنودایز شده روی همان پایه ها نصب می شوند.

 

مقاله دیگر :   فروشگاه الماسیان _ وارد کننده انواع لوازم یدکی تویوتا و لکسوس

شیشه از دیرباز در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها حضور داشته و منجر به جذابیت و زیبایی فضای مورد نظر می شود. اکنون با پیشرفت تکنولوژی، نرده شیشه ای به عنوان یکی از زیباترین نرده ها در طراحی فضا مورد استفاده قرار می گیرد. حفاظ شیشه ای و نرده ها را می توان با توجه به محل مورد نظر نصب کرد و جلوه محیطی زیبایی را ارائه داد.صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است. دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند. صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند. از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد.