چگونه می توان در سال آینده توسعه یافت – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

اتریوم اساس استفاده برای DeFi رونق می گیرد و شبکه فشار را احساس می کند. بسته به تغییرات پروتکل برنامه ریزی شده آن چگونه انجام شود، ممکن است طی شش تا دوازده ماه، همه چیز برای پلتفرم بسیار متفاوت باشد.

رونق دفی باعث ارزش کل در پلتفرم‌ها و پروتکل‌های مختلف می‌شود که کمتر از یک ماه دوبرابر شوند. طبق گفته DeFi Pulse، امروز به بالاترین رکورد تاریخ 2.07 میلیارد دلار رسیده است. مقدار اتریوم قفل شده در این چشم اندازه مالی نیز در بالاترین حد خود یعنی 3.2 میلیون ETH است که معادل 2.87 از کل عرضه است.

به طور طبیعی، این افزایش شدید در DeFi عوارض خود را در شبکه اتریوم که اکوسیستم بر آن استوار است، گرفته شده است. متریک های زنجیره ای اتریوم بهبود یافته است، افزایش تراکنش ها کارمزدهای گاز را فراتر از سطح قابل قبولی برای اکثر عملیات های جزئی افزایش داده است.

 

میانگین کارمزدهای تراکنش به همان میزان بازگشت است طبق ICO در اوایل سال 2018 در سطحی بودند. //bitinfocharts.com/comparison/ethereum-transactionfees.html’>BitInfoCharts. با این حال، ارزش تراکنش ها بیش از 90 درصد از آن دوره کاهش یافته است، که نشان می دهد شبکه برای عملیات های جزئی به جای انتقال مقدار زیادی از ETH استفاده می شود. این تصویر با تعداد تراکنش‌های شبکه اتریوم ممکن است که در ماه گذشته به دومین سطح بالاتر خود برسد، یعنی 1.1 میلیون و امروز بسیار نزدیک به آن سطح باقی مانده است.

این روند به وضوح ناپایدار است، و مخالفان دیجیتالی بسیاری وجود دارند که با وعده بلوک چینی بهتر و “قاتل های اتریوم” به دنبال آن هستند.

با این حال، سقوط اتریوم سخت خواهد بود زیرا در حال حاضر استاندارد صنعتی است. کسانی که آن را پذیرفته اند بعید است که به چیزی کوچکتر و تا حد زیادی آزمایش سوئیچ کنند در حالی که باید همه قراردادهای هوشمند و dApps خود را دوباره بنویسند.

اتریوم قربانی موفقیت خود است و باید تلاش کند، شش تا دوازده ماه آینده برای “کامپیوتر جهان” جالب خواهد بود.

اتریوم در 6 تا 12 ماه

مقیاس‌سازی مشکل بزرگ اتریوم در حال حاضر است و همچنین ریشه اکثر بی‌اعتنایی‌های DeFi از سوی جامعه ارزهای دیجیتال است. اسمیت پیش بینی می کند که dApps به زودی شروع به پذیرش و پیاده سازی راه حل های حل طبقه بندی لایه 2 (L2) خواهد کرد و اضافه کرد:

ما در 2 ماه گذشته یک بهمن مطلق پروژه های لایه 2 را راه اندازی کرده ایم. جامعه در حال حاضر بسیار خوبی برای از بین بردن معاوضه های موجود و مزیت های پلتفرم های خاص است.

ماه گذشته، اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی در مورد راه حل های بررسی L2 گزارش داد که قبلاً در حال آزمایش و بررسی است، مانند راه‌های Tether در OMG. dApps مستقل شروع به انتخاب راه‌حل‌های تصمیم‌گیری خود را بر اساس نیاز می‌سازد، خدمات خاص آنها و مبادلات بین آنها.

اولین بازی رمزنگاری یا dApp با بیش از یک میلیون کاربر احتمالاً زمانی که این اتفاق بیفتد ظاهر خواهد شد. تلاش برای اولین بار در سال 2017 بود، که بازی دیجیتالی پرورش گربه، CryptoKitties، راه اندازی شد. اتریوم، متعاقباً شبکه را به دلیل استفاده از تراکنش می‌کند.

اسمیت بر این باور است که بیشتر افراد متوجه این تغییر پارادایم ظریف نخواهند شد، اما احتمالاً جریانی از FUD همچنان از بیت کوین رایج خواهد بود. حداکثر گرایان موارد بیشتر از باصطلاح «قاتل‌های اتریوم» ظاهر خواهد شد که ادعا می‌کند لایه 1 حلی است. با توجه به کارمزدهای تراکنش، اسمیت تا زمانی که ETH 2.0 به طور کامل در جریان نباشد، آن را نمی بیند.

به لایه بیشتر کاهش ازدحام 1 اتریوم را نشان می دهد. با این حال، با آزاد شدن فضای بلوک لایه 1، DApp های جدید (یا موارد موجود در حال تبدیل) از مزیت ها استفاده می کنند و دوباره زنجیره را مسدود می کنند. تا مرحله 1 ETH2.0 شاهد کاهش چشمگیر کارمزد تراکنش ها نخواهیم بود.

فاز 0 “بنابراین بسته”

تست آسیب‌های برای فاز 0 بر روی تمام شبکه‌های آزمایشی توسعه از جمله Schlesi، Topaz، Witti، Onyx و Altona انجام شده است. اسمیت افزوده است که به خوبی تطبیق می‌دهند و شبکه‌های آزمایشی روان‌تر می‌شوند. “ما خیلی نزدیکیم، خیلی نزدیکیم.”

مقاله دیگر :   باربری مشهد

زمانی که Beacon Chain روی شبکه اصلی راه اندازی شد، صرافی های بزرگ و شرکت های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال انگیزه های برجسته ای برای خدمات استیکینگ فشاری که طبیعتاً از آن سود خواهند داشت. او افزود، این نبرد شدید خواهد بود زیرا هر مشتری که در طول فاز 0 به دست می‌آید تا فاز 1 که تراکنش‌ها فعال می‌شوند، قفل می‌شوند.

اسمیت پیش‌بینی می‌کند که دو ایدئولوژی رقیب وجود خواهد داشت، خدمات نگهبانی در مقابل خدمات غیرحضوری، که اولین مورد توسط صرافی‌های ارائه نقدینگی در فاز 0 ارائه می‌شود.

در رابطه با قیمت‌ها، بیان می‌کند که فاز 0 باید در سال 2020 به شبکه اصلی راه‌اندازی شود تا از مجازات سخت‌تر قیمت ETH در بازاری که قبلاً بی‌رحمانه بود، جلوگیری شود. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت های ETH احتمالاً با تثبیت مجدد FOMO و پیوستن سرمایه گذاران نهادی به این معارضه سر به فلک می کشد:

راه‌اندازی شبکه اصلی فاز 0 ETH2.0 مهم‌ترین رویداد در تمام رمزارزها از زمان راه‌اندازی ETH1.0 خواهد بود. مردم در رویدادهای نصف کردن بیت کوین صحبت می‌کنند… در مقایسه با این، لیگ کوچکی هستند.

هنگامی که فاز 0 ثابت شد، اتریوم HODLers شروع به شرط بندی می کند و باعث ایجاد یک اثر گلوله برفی می شود که با پاداش ها و افزایش قیمت دارایی جذب می شود. او پیش‌بینی می‌کند که به نحوه پرداخت مالیات با ETH 2.0 بسته می‌شود، مالیات برای پرداخت می‌تواند یک کابوس باشد.

https://hoseinifinance.com/blog/article/

 

تأثیر روی DeFi بسیار زیاد خواهد بود. زمانی که در ماه گذشته نشان داده شد، رشد چشمگیر بوده استاست و تریوم به دلیل‌های شناسایی‌پذیری آن آسیب دیده است:

اسمیت به این نتیجه رسید که Beacon Chain نرخ بهره از دارایی‌ها را که او آن‌ها را «اوراق خزانه ارز دیجیتال» نامیده است، کنترل خواهد کرد. این پروژه به سنگ بنای چشم‌انداز مالی غیرمتمرکز خواهد شد که توسط اتریوم تامین می‌شود.